• Dit evenement is voorbij.

Rijntocht Renkum

zaterdag 26 augustus 2017 @ 08:00-16:00

Op zaterdag 26 augustus organiseert “de Renkumse Zwem Club” (RZC) de Rijntocht, welke wordt gecombineerd met een heuse Nederlands Kampioenschap Cross-triatlon.

RZC heeft WAAG gevraagd of er zwemmers mee willen doen aan de Rijntocht. Als we vanaf een boot ongeveer 100m stroomafwaarts zwemmen is dat een mooie prestatie voor diegene die dat willen. Natuurlijk zwemmen er begeleiders mee, te denken valt dan aan 2 begeleiders per deelnemer van Waag en een boot van de Reddingsbrigade. Voor de begeleiding is er al veel interesse, maar lijkt het je wat om als begeleiding mee te zwemmen schroom dan niet!

Een ander verzoek is om hulp te bieden op deze dag voor de organisatie. Te denken valt aan het uitbrengen van een waterpost, deelnemers de weg wijzen, bemannen van posten etc. De vorige editie waren er een aantal enthousiaste bewoners van het Thomashuis actief als vrijwilliger, vraag maar eens hoe zij het hebben ervaren!

Lijkt het je leuk om als zwemmer, vrijwilliger of begeleider deel te nemen of te ondersteunen geef je dan op bij de coördinator zwemmen in Renkum “Loes”. Wil je helemaal niets doen kom dan gewoon eens kijken en aanmoedigen op deze dag. Martin, een van de vrijwilligers bij het zwemmen in Renkum doet in ieder geval mee.

Voor diegene die een impressie willen zien?

Datum:
zaterdag 26 augustus 2017